Ervaringen
Wat anderen vertellen
Verhalen van mensen die weer in verbinding kwamen met zichzelf.
De begeleiding gaf me rust en inzicht. Ik durf nu beter naar mijn gevoel te luisteren.
Warm, betrokken en precies de juiste vragen op het juiste moment. Een echte aanrader.
Door de wandelcoaching kwamen er dingen los die ik lang had vastgehouden. Dankbaar.
Ik voel me weer in balans en sta steviger in mijn schoenen. Bedankt voor de fijne begeleiding.